دفتر ریاست
شرح وظایف:
- تمشیت امور و هماهنگی ارتباطات لازم بین ریاست سازمان با واحدهای تابعه و وابسته به طرق مقتضی
- تهیه و تنظیم برنامه های روزانه، هفتگی و ماهانه و تنظیم دقیق وقت ملاقات ها،دیدارها،مذاکرات، جلسات و سخنرانی های رییس سازمان و پیگیری جهت تحقق به موقع آن
- اعلام و ابلاغ دستورات ریاست به واحدهای تحت پوشش سازمان و پیگیری امور ارجاعی تا حصول نتیجه نهایی
- طبقه بندی،کنترل،بازبینی و ارجاع نامه های واصله به عنوان رییس سازمان و خلاصه کردن گزارش ها، صورتجلسات،مقالات و دیگر موارد لازم جهت استحضار ریاست
- نظارت بر انجام مکاتبات،تحریرات،ترجمه و مراسلات حوزه ریاست و تنظیم برنامه ها و مواردی که نیاز به اطلاع،اظهار نظر و امضاء ریاست سازمان دارد.
- تنظیم دستور جلسات و صورتجلسات و ابلاغ تصمیمات و مصوبات جلسات به مراجع و واحدهای ذیربط
- گردآوری منابع و اطلاعات لازم نظیر گزارشات،صورتجلسات و مستندات مورد نیاز ریاست سازمان و ارجاع دستورات ریاست سازمان در زمینه تهیه گزارشات تحقیقی و تخصصی به مراجع و واحدهای ذیربط
- پیگیری اجرای مصوبات و تصمیمات ابلاغ شده از سوی ریاست سازمان
- همکاری با سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در جهت ارزشیابی اسناد و مدارک سازمان و نظارت بر تهیه فهرست و جداول مربوط به اسناد قابل امحاء و ارسال آنها جهت بررسی و تصویب سازمان مذکور
- نظارت بر بایگانی پرونده ها، استناد به سوابق مربوط به حوزه و به روز نگه داشتن آنها
بازدیدها: 410