صدورو تمدید مجوز برای فعالیت ۵ خانه مسافر در ایلام

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی ایلام از صدور و تمدید مجوز فعالیت ۵ خانه مسافر در سه ماهه پاییز سال جاری در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده روز ۱۳ دی ۹۹ با بیان اینکه مجوز برای فعالیت ۵ خانه مسافر در استان در سه ماهه پاییز سال جاری صادر و تمدید شده است، گفت: «کارت صدور مجوز بهره‌‌برداری از خانه‌ها با هدف ارتقای امنیت گردشگران و ساماندهی و نظارت بهتربراین واحدها انجام می‌شود و کمیته هماهنگی خانه‌ مسافر با هدف برنامه ‌ریزی بهینه و رسیدگی به شکایات و تخلفات احتمالی تشکیل شده است.»

او افزود: «با توجه به ضرورت ساماندهی خانه‌ مسافرها، صدور مجوز با ضوابط دنبال می‌شود و انتظار می‌رود مالکان خانه‌ مسافرها نیز مطابق ضوابط نسبت به فعالیت و پذیرش مسافر اقدام کنند.»

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی ایلام تصریح کرد: «مسافران و گردشگران نیز برای امنیت بیشتر و دریافت خدمات مطلوب ‌تر از خانه‌های دارای مجوز از اداره ‌کل استان برای اقامت استفاده کنند و در صورت مشاهده تخلفات احتمالی، شکایات خود را برای بررسی و پیگیری به حوزه گردشگری استان اطلاع دهند.»

او گفت: «با توجه به ‌اینکه توسعه صنعت گردشگری امری ضروری است، این مجوز برای مالکان خانه‌ هایی که علاقه‌مند به فعالیت در بخش گردشگری هستند، صادر می‌شود.»

بازدیدها: 19

  • 0
  • 103
  • 563
  • 4,862
  • 279,175
  • اکتبر 22, 2024

 

     کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام

تماس با ما

  • آدرس : ایلام، خیابان پاسداران, جنب موزه مردم شناسی و قلعه تاریخی والی, اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام.
  • تلفن : ۳۳۳۴۱۸۴۰ – 084
  • نمابر :۳۳۳۳۱۵۷۸ – ۳۳۳۳۰۱۸۸ – 084
  • پست الکترونیک : info@ilam-mcth.ir

 

طراحی و برنامه نویسی توسط : آرمان فناوران آرنا

 

کلیه حقوق برای اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان ایلام محفوظ است.

Template Design:Dima Group

نحوه ورود به سامانه سنجش رضایت مردم از خدمات هر کارمند:

 با جستجوی آدرس آن، یعنی karmandiran.ir، میسر می باشد

و شهروندان، جهت ثبت نظرات خود در این سایت، می توانند،

از طریق شماره گیری کد دستوری #شناسه نظرسنجی

کارمند*1102*4* با تلفن همراه یا اسکن بارکد مربوط به کارمند، اقدام کنند.