یک مجتمع گردشگری عمومی در ایلام افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از افتتاح مجتمع گردشگری عمومی کنز با مدیریت حیدر کشاورز واقع در میدان قرآن بلوار فردوگاه شهدای ایلام خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‍دستی ایلام، فرزاد شریفی مدیرکل استان امروز 23 اردیبهشت‌ ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: مجتمع گردشگری عمومی “کنز” واقع در شهر ایلام به‌زودی افتتاح می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: این مجتمع شامل تالار، سوئیت اقامتی، رستوران و .. واقع در میدان قرآن، بلوار فرودگاه شهدای ایلام در آینده نزدیک افتتاح می‌شود و آماده خدمات‌دهی مناسب و مطلوب از مسافران و گردشگران است.

شریفی گفت: این مجتمع گردشگری از محل تبصره ۱۸ بانک صندوق تعاون مبلغ 57 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده است.

او تصریح کرد: مجتمع گردشگری کنز واقع در شهر ایلام در زمینی به مساحت 7 هزارمترمربع واقع شده و پس از افتتاح  و راه‌اندازی برای 15 نفر اشتغال‌زایی دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه استان ایلام دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری است و اجرای این طرح‌ها توسعه صنعت توریسم را به همراه دارد، یادآور شد: با انجام پروژه‌های گردشگری و توسعه زیرساخت‌های آن می‌توان زمینه افزایش گردشگر و صنعت توریسم و در نتیجه ایجاد فرصت‌های شغلی در استان را فراهم کرد.

Visits: 0

  • 1
  • 167
  • 3,181
  • 13,331
  • 238,494
  • ژوئن 16, 2024

 

     کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام

تماس با ما

  • آدرس : ایلام، خیابان پاسداران, جنب موزه مردم شناسی و قلعه تاریخی والی, اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام.
  • تلفن : ۳۳۳۴۱۸۴۰ – 084
  • نمابر :۳۳۳۳۱۵۷۸ – ۳۳۳۳۰۱۸۸ – 084
  • پست الکترونیک : info@ilam-mcth.ir

 

طراحی و برنامه نویسی توسط : آرمان فناوران آرنا

 

کلیه حقوق برای اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان ایلام محفوظ است.

Template Design:Dima Group

نحوه ورود به سامانه سنجش رضایت مردم از خدمات هر کارمند:

 با جستجوی آدرس آن، یعنی karmandiran.ir، میسر می باشد

و شهروندان، جهت ثبت نظرات خود در این سایت، می توانند،

از طریق شماره گیری کد دستوری #شناسه نظرسنجی

کارمند*1102*4* با تلفن همراه یا اسکن بارکد مربوط به کارمند، اقدام کنند.