راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری ایلام به مراحل پایانی رسید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از مراحل پایانی مجتمع گردشگری عمومی کنز با مدیریت حیدر کشاورز واقع در میدان قرآن بلوار فردوگاه شهدای ایلام خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‍دستی ایلام، فرزاد شریفی مدیرکل استان امروز 12 اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از مجتمع گردشگری “کنز” با اعلام این خبر اظهار کرد: این مجتمع شامل تالار، سوئیت اقامتی، رستوران و .. واقع در میدان قرآن، بلوار فرودگاه شهدای ایلام در مراحل پایانی است و در آینده نزدیک آماده خدمات‌دهی مناسب و مطلوب از مسافران و گردشگران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: این مجتمع گردشگری از محل تبصره ۱۸ بانک صندوق تعاون مبلغ 57 میلیارد ریال تسهیلات دریافت نموده است.

شریفی گفت: مجتمع گردشگری کنز واقع در شهر ایلام در زمینی به مساحت 7 هزارمترمربع واقع شده و پس از راه‌اندازی در آینده نزدیک برای 15 نفر اشتغال‌زایی نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه استان ایلام دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری است و اجرای این طرحها توسعه صنعت توریسم را به همراه دارد، یادآور شد: با انجام پروژه‌های گردشگری و توسعه زیرساخت‌های آن می‌توان زمینه افزایش گردشگر و صنعت توریسم و در نتیجه ایجاد فرصت‌های شغلی در استان را فراهم کرد.

 

بازدیدها: 7

  • 0
  • 103
  • 563
  • 4,862
  • 279,175
  • اکتبر 22, 2024

 

     کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام

تماس با ما

  • آدرس : ایلام، خیابان پاسداران, جنب موزه مردم شناسی و قلعه تاریخی والی, اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام.
  • تلفن : ۳۳۳۴۱۸۴۰ – 084
  • نمابر :۳۳۳۳۱۵۷۸ – ۳۳۳۳۰۱۸۸ – 084
  • پست الکترونیک : info@ilam-mcth.ir

 

طراحی و برنامه نویسی توسط : آرمان فناوران آرنا

 

کلیه حقوق برای اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان ایلام محفوظ است.

Template Design:Dima Group

نحوه ورود به سامانه سنجش رضایت مردم از خدمات هر کارمند:

 با جستجوی آدرس آن، یعنی karmandiran.ir، میسر می باشد

و شهروندان، جهت ثبت نظرات خود در این سایت، می توانند،

از طریق شماره گیری کد دستوری #شناسه نظرسنجی

کارمند*1102*4* با تلفن همراه یا اسکن بارکد مربوط به کارمند، اقدام کنند.