دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی و پاسخگویی به شکایات

شرح وظایف:

    • تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر، دوره ای یا موردی از واحدهای استانی و شهرستانی .
    • بازرسی و سنجش میزان رضایت ارباب رجوع از نحوه عمل و برخورد کارکنان با آنان.
    • برقراری ارتباط با سازمان بازرسی استان و سازمان و ایفای وظایف مندرج در ماده 12 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، کمیسیون اصول 88 و 90 مجلس شورای اسلامی و واحدهای نظر سنجی دستگاه ها و رسانه های ارتباط جمعی و مطبوعاتی.
    • کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی‌های آشکار و پنهان و ارائه گزارشات لازم به مدیران ذیربط و مدیر کل 
    • تلاش در جهت آموزش و توانمند سازی مستمر همکاران با همکاری واحد آموزش.
    • ارائه گزارش تحلیلی ادواری از معضلات به همراه راهکارهای عملی حل آنها.
    • دریافت شکایات مکتوب و حضوری از مراجعین.
    • بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری موارد تا حصول نتیجه نهایی به منظور اعلام پاسخ به شاکی.
    • بررسی و پاسخگویی به نهادهای نظارتی و بازرسی، نظیر نهاد ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور در مورد شکایات مراجعین به این ارگان ها.
    • پیگیری و اخذ نظرات و پیشنهادهای واحدهای ذیربط در ارتباط با شکایات واصله جهت رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان.
    • جمع بندی شکایات بصورت دوره ای و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به مدیر کل  به منظور رفع مشکلات و کاهش شکایات.
    • نظارت بر رعايت حقوق ارباب رجوع در برخورد کارکنان با آنان.
    • برنامه ريزي به منظور ايجاد و استقرار نظام مديريت عملكرد در اداره کل .
    • تعيين شاخص هاي اختصاصي ارزيابي عملكرد واحدهاي مختلف اداره کل .
    • برنامه ريزي براي ارزيابي هاي مستمر، دوره ای یا موردی از واحدهای استانی و  شهرستانی وسنجش میزان انطباق عملکرد واحدها با اهداف برنامه ها، وظایف و نیز ضوابط و شاخص های مربوط.
    • تهیه گزارشات دوره ای و سالانه برای اطلاع رياست سازمان از عملکرد واحدهای مختلف.
    • ارزيابي عملکرد برنامه ها، طرح ها و فعالیت های سازمان در حوزه هاي مختلف.
    • تهیه و تنظیم برنامه ها و دستورالعمل های ارزیابی عملکرد اداره کل  ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري های وابسته و ارائه پیشنهاد های لازم به شورای تحول اداری اداره کل .
    • انجام مطالعات و تحقیقات لازم در زمینه برنامه های ارزیابی عملکرد و شاخص های مورد عمل و ارائه پیشنهاد های لازم.
    • پیگیری و اجرای ارزیابی عملکرد اداره کل  و تهیه گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی و ارائه آن به مراجع ذيربط در مقاطع زمانی تعیین شده .
    • بررسی اطلاعات و مستندات عملکرد و فعالیت واحدهای تابعه و دریافت برگه های تکمیل شده توسط واحدها و تلفیق آنها و ارسال جهت تصویب در مراجع ذیربط.
    • تهیه و تدوین شاخصهای سنجش میزان سلامت اداری دستگاه.
    •  

خانم علی محمدی

مسئول عملکرد،بازرسی و پاسخگویی به شکایات

شماره تماس : ۳۳۳۸۰۰۱۵ ، ۳۳۳۴۱۸۴۰ (۰۸۴) | شماره نمابر: ۳۳۳۳۱۵۷۸ (۰۸۴) |

آدرس ایمیل : info@ilam-mcth.ir

بازدیدها: 1736

  • 0
  • 105
  • 565
  • 4,864
  • 279,177
  • اکتبر 22, 2024

 

     کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام

تماس با ما

  • آدرس : ایلام، خیابان پاسداران, جنب موزه مردم شناسی و قلعه تاریخی والی, اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام.
  • تلفن : ۳۳۳۴۱۸۴۰ – 084
  • نمابر :۳۳۳۳۱۵۷۸ – ۳۳۳۳۰۱۸۸ – 084
  • پست الکترونیک : info@ilam-mcth.ir

 

طراحی و برنامه نویسی توسط : آرمان فناوران آرنا

 

کلیه حقوق برای اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان ایلام محفوظ است.

Template Design:Dima Group

نحوه ورود به سامانه سنجش رضایت مردم از خدمات هر کارمند:

 با جستجوی آدرس آن، یعنی karmandiran.ir، میسر می باشد

و شهروندان، جهت ثبت نظرات خود در این سایت، می توانند،

از طریق شماره گیری کد دستوری #شناسه نظرسنجی

کارمند*1102*4* با تلفن همراه یا اسکن بارکد مربوط به کارمند، اقدام کنند.