دفتر بررسي و همکاری گردشگری در ميراث‌فرهنگی ایلام مستقر شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از مستقر شدن دفتر بررسی و همکاری در حوزه گردشگری در اداره‌کل خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی مدیرکل استان امروز 15 آبان‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پيگيری و هماهنگی‌های انجام شده با معاونت گردشگری وزارت، دفتر بررسی و همکاری در حوزه گردشگری در راستای پیشرفت فعالیت‌های گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام موافقت و مستقر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: تعيين صلاحيت امنيتی راهنمايان گردشگری، صدور و تمديد کارت و ارزيابی عملکرد راهنمايان گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی و اقامتی، مشارکت و تسریع در بازنگری مقررات و ضوابط مربوط به حوزه گردشگری، نيازسنجي‌های آموزشی دفاتر خدمات مسافرتی، اقامتی و راهنمايان گردشگری، همکاری و هماهنگی برای افزايش امنيت گردشگران، برخی از وظايف دفتر بررسي و همکاری است.

شریفی با بیان اینکه با راه‌اندازی دفتر بررسی و همکاری در حوزه گردشگری به عنوان مشاور، به چالش‌ها و مشکلات موجود رسیدگی می‌شود، تصریح کرد: يکی از مهم‌ترين برنامه‌های اداره‌کل ميراث فرهنگي، گردشگری و صنایع‌دستی استان ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران است که برای دست‌يابی به اين مهم، دفتر بررسی و همکاری در استان ایلام راه اندازی شد.

بازدیدها: 5

  • 0
  • 103
  • 563
  • 4,862
  • 279,175
  • اکتبر 22, 2024

 

     کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام

تماس با ما

  • آدرس : ایلام، خیابان پاسداران, جنب موزه مردم شناسی و قلعه تاریخی والی, اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام.
  • تلفن : ۳۳۳۴۱۸۴۰ – 084
  • نمابر :۳۳۳۳۱۵۷۸ – ۳۳۳۳۰۱۸۸ – 084
  • پست الکترونیک : info@ilam-mcth.ir

 

طراحی و برنامه نویسی توسط : آرمان فناوران آرنا

 

کلیه حقوق برای اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان ایلام محفوظ است.

Template Design:Dima Group

نحوه ورود به سامانه سنجش رضایت مردم از خدمات هر کارمند:

 با جستجوی آدرس آن، یعنی karmandiran.ir، میسر می باشد

و شهروندان، جهت ثبت نظرات خود در این سایت، می توانند،

از طریق شماره گیری کد دستوری #شناسه نظرسنجی

کارمند*1102*4* با تلفن همراه یا اسکن بارکد مربوط به کارمند، اقدام کنند.