تشدید نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی ایلام در ایام اربعین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از تشدید بازدیدهای نظارتی واحدهای اقامتی و پذیرایی به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی در مسیر بازگشت زائران به استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی مدیرکل استان امروز 23 شهریور 1401 با اعلام این خبر اظهار کرد: «در راستای رفاه حال زائران در مسیر بازگشت به استان، بازدیدهای نظارتی به منظور کنترل کیفیت خدمات در واحدهای گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی تشدید شد.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: «به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شده است بازدیدهای نظارتی استان به‌صورت منظم و مستمر انجام پذیرد.»

شریفی اظهار کرد: «هدف از این بازدیدها بهبود سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و زوار در ایام اربعین حسینی است.»

او اضافه کرد: «در ایام اربعین ، نظارت‌های مستمر بر کیفیت و نرخ خدمات و صنوف مختلف از جمله مراکز اقامتی، پذیرایی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌یابد.»

شریفی با اشاره به اینکه در ایام اربعین حسینی، استان ایلام با انبوه ورود مسافران و زائرین روبه‌رو است، ادامه داد: «آمادگی کامل مراکز اقامتی، خانه مسافرها و … برای اسکان ضروری مسافران و زوار حسینی پیش‌بینی شده است.»

بازدیدها: 12

  • 0
  • 26
  • 810
  • 4,887
  • 289,497
  • ژانویه 19, 2025

 

     کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام

تماس با ما

  • آدرس : ایلام، خیابان پاسداران, جنب موزه مردم شناسی و قلعه تاریخی والی, اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام.
  • تلفن : ۳۳۳۴۱۸۴۰ – 084
  • نمابر :۳۳۳۳۱۵۷۸ – ۳۳۳۳۰۱۸۸ – 084
  • پست الکترونیک : info@ilam-mcth.ir

 

طراحی و برنامه نویسی توسط : آرمان فناوران آرنا

 

کلیه حقوق برای اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان ایلام محفوظ است.

Template Design:Dima Group

نحوه ورود به سامانه سنجش رضایت مردم از خدمات هر کارمند:

 با جستجوی آدرس آن، یعنی karmandiran.ir، میسر می باشد

و شهروندان، جهت ثبت نظرات خود در این سایت، می توانند،

از طریق شماره گیری کد دستوری #شناسه نظرسنجی

کارمند*1102*4* با تلفن همراه یا اسکن بارکد مربوط به کارمند، اقدام کنند.